REVOLUSI PEMANCINGAN

Teknik pancingan dasar sudah sekian lama digunakan dan merupakan teknik yang paling popular sejak dahulu lagi. Manakala teknik pancingan menggunakan gewang masih baru di kalangan pemancing masa kini. Persoalan yang sering timbul...mana satu kah teknik pancingan yang paling berkesan & extreme? Jawapannya.."TEPUK DADA TANYA SELERA".



Search This Blog

LIKE OUR Facebook

Thursday, August 26, 2010

KOMPLOT LEPAS GIAN YANG GILA

HASIL KAMI 3 JAM.. PUAS HATI BRO.....AHAHAHAH
INILAH AKIBATNYA TERLALU RAKUS MAKAN UMPAN KAMI...NI RESEPI BARU, SELUNSONG MASAK SUP...DAN TELAH SAYA AGIH2KAN KEPADA FAKIR2 KAYA (CIKGU SUDIN, SARJAN & BROTHER LAMPAM)

Siapa bilang ikan kolam tak best saingannya....cuma kuring sikit berbanding ikan liar dari sungai atau laut. Hari ni sahaja saya dan sahur berjaya mendaratkan 5 ekor selunsong kolam bersaiz sekitar 1 hingga 2kg. Di mana saya berjaya menawan 3 ekor dan sahur 2 ekor....yang rabut jangan kiralah....ehheeheheh dan hasil ini di bahagikan kepada rakan2 yg memerlukan. Komplot kami ini boleh di katakan suksess....dan puas hati serta gila. Apa tidaknya Selunsong dapat cewekpun dapat (batal puasaku).....ahahahahSETARING TAMIL DALAM SIRI INI...AHAHAHAH
GAMBAR2 YANG SEMPAT DIRAKAMKAN.....MENAWAN SUNGGUH SELUNSONG INI.

1 comment:

Mame C Yumie said...

wah! nyaman gilak......hihihi