REVOLUSI PEMANCINGAN

Teknik pancingan dasar sudah sekian lama digunakan dan merupakan teknik yang paling popular sejak dahulu lagi. Manakala teknik pancingan menggunakan gewang masih baru di kalangan pemancing masa kini. Persoalan yang sering timbul...mana satu kah teknik pancingan yang paling berkesan & extreme? Jawapannya.."TEPUK DADA TANYA SELERA".



Search This Blog

LIKE OUR Facebook

Sunday, November 20, 2011

KAU YANG PERTAMA & TERAKHIR

Komplot kali ni adalah komplot yang paling malang buat aku dan Badul (Evo.Sp), apa tidaknya aku hanya berjaya menaikkan titir @ kekacang 1 ekor pada awal pagi...dan berterusan kumpau sepanjang hari. Apa tidaknya aku dan badul asyik rabut sahaja...sehinggakan ikan yang menghantam gewang 2...3...kalipun rabut. So jawapannya, hari ni adalah hari yang malang buat kami...ahahha. Trip kali ni juga ditemani oleh Samoi dan Jamal...yang masing2 berjaya dengan karan kerapu dan Ungahnya...tapi trip paling tragis untuk jamal, kerana mata 3 tertusuk ke ibu jari beliau..memjadikan trip ini sebagai "TRIP TREGIDI OKTOBER"...Ahahahah. IKAN TITIR yang saya CNR. Ikan pertama dan terakhir aku..Kata orang tua2, hasil pertama jangan lepas...nilah akibatnya melangar petua orang lama.....ahahahah
WALAUPUN KUMPAU...KAU TETAP TERKARAN DOL...EHEH
PENYELAMAT KAU JUA DOL...EHEHEH

No comments: