REVOLUSI PEMANCINGAN

Teknik pancingan dasar sudah sekian lama digunakan dan merupakan teknik yang paling popular sejak dahulu lagi. Manakala teknik pancingan menggunakan gewang masih baru di kalangan pemancing masa kini. Persoalan yang sering timbul...mana satu kah teknik pancingan yang paling berkesan & extreme? Jawapannya.."TEPUK DADA TANYA SELERA".



Search This Blog

LIKE OUR Facebook

Monday, August 22, 2011

LABUH tah TIA vol.II (A)


Sempat lagi menyimbat lokan Weston untuk juadah sahur pagi nanti....di rangat saja tuuuuu





Aksi selepas double strike menghasilkan dua eko kakau tua...yessss



Haaaa ni la bot rakan kongsi yang ada c bayau tuuuuuuuu.....masing2 sedang meningkatkan aura ahahahahaha tp si baju merah belang tu yang paling ganasssss sebelum dianiaya oleh rakan seperahu di lubuk bayang2 kihikihik sabar ja ko resam hidup mmg mcm tu!!!!

Kitang sang pencuri umpan gaya makan mcm kakau tua tp larian turbonya mcm GT dgn set kail ultra ringan....

Akhirnya selepas 30 minit kena hentam kiri kanan geng tarik udang Camoi buleh tersenyum dengan lesen bujang...seblm tu aksi ganas yang mendapat sambutan "lapas ni, lapas ni dr proboscis monkey" bot rakan kongsi gelap terlepas dipertengahan pertarungan...suspek utama ialah kakau tua ( x sempat rakam....la)

Senyum bro.....galah bujang jer tu ehhhhh....

Tekong Mazlan dengan lesen pada awal pagi...kedahuluan oleh Tato...kihkihkih rasa la aku yang takanan mental skrg ni....arrrghhhh

Bro Tato lebih dulu mendapat lesen...biasa la kan karan orang baru ni memang power...ahahahah... ini kali la crew di tengah dan di buritan menghadapi takanan!!! Bro Tato menaikkan sang perayap dasar ni empat eko sebelum orang lain mendapat lesen....



Edisi Labuh tah Tia II pada 20 Ramadhan kali ini dianggotai oleh penggempur bro Tato, Badul Sempriding, Cg Sulaiman, Camoi, Tekong Mazlan dan KK sendiri.....adussss suasana pagi yang hening nampak tenang TATAPI hati setiap anggota kongsi gelap kali ini agak resah memandangkan keadaan air sungai Weston yang agak keruh di tambah lagi keterujaan menghadapi pertarungan yang belum tahu keputusannya...Keadaan air sungai nampak jauh berbeza dengan xpdc Labuh tah Tia vol.I....Lokasi pertarungan ialah Sg Panjamuran memandangkan sungai lain semuanya keruh..




No comments: