REVOLUSI PEMANCINGAN

Teknik pancingan dasar sudah sekian lama digunakan dan merupakan teknik yang paling popular sejak dahulu lagi. Manakala teknik pancingan menggunakan gewang masih baru di kalangan pemancing masa kini. Persoalan yang sering timbul...mana satu kah teknik pancingan yang paling berkesan & extreme? Jawapannya.."TEPUK DADA TANYA SELERA".



Search This Blog

LIKE OUR Facebook

Monday, January 11, 2010

POPPER VERSI KERUAK

NAMPAK GAYA BRO...TOB & Sahur dah post popper buatan tangan .... sekarang giliran aku dan Cikgu Sudin untuk memperagakan popper yang kami reka khas untuk keluaran KERUAK aje...ehehe. Aku berjaya menyiapkan 7 biji popper dan Cikgu Sudin 2 biji setakat ini....
COMEL TAK?...

DRILL @ PENEBUK
JENAMA DRILL (BOSCH- ORI TAU...)

PERALATAN TAMBAHAN

SPRAY (CAT)

PISAU LOREK @ UKIR


GAM EPOXY

POPPER YANG BARU SIAP

POPPER DALAM PROSES PENGERINGAN & CAT

POPPER KERUAK 1 (Diguna dalam semua keadaan cuaca & air keruh / jernih)

POPPER KERUAK 2(Diguna ketika cuaca cerah dan air jernih)

POPPER NAYPENTOS 1X(Diguna ketika cuaca cerah & air gelap kat bawah)

POPPER NAYPENTOS 2X(Diguna ketika air keruh sedikit dan cuaca mendung) POPPER KERUAK 3(Diguna ketika cuaca cerah dan waktu pagi serta air jernih) POPPER BAYAN KERUAK (Diguna ketika cuaca cerah dan air gelap di bawah) POPPER JERUNG KERUAK (Diguna dalam semua keadaan air dan cuaca) POPPER FLOWERHORN KERUAK (Diguna dalam semua keadaan cuaca dan air...paling berkesan ketika hari cerah) POPPER HARIMAU KERUAK (Diguna dalam semua keadaan cuaca dan air)

No comments: